- iulie 31, 2023Solicitari dupa expediere Ecolet va percepe o taxa pentru fiecare interventie facuta la solicitarea clientului. Aceasta va aparea pe factura.…
- iulie 31, 2023Status expedieri Inainte ca expedierea sa ajunga la destinatar, trece prin diferite centre de sortare. Este identificata si introdusa in…
- iulie 31, 2023Pregatirea expedierii inainte de a plasa o comanda Firmele de curierat sunt foarte stricte in ceea ce priveste verificarea greutatii…
- iulie 31, 2023Redirectionarea unei expedieri este un serviciu posibil: Nu toate companiile de curierat ofera serviciul de redirectionare. Redirectionare In cazul in…
- iulie 31, 2023Asigurarea coletului Asigurarea coletului sau “Valoarea declarata” este un serviciu aditional care va permita sa va asigurati coletul. Serviciul este…
- iulie 31, 2023Curierul nu a ridicat expedierea conform programarii Atunci cand curierul nu a ridicat comanda, puteti sa: Livrarea nu a fost…
- iulie 31, 2023Restituire ramburs Serviciul Ramburs este cel mai uzual serviciu aditional. COD este prescurtarea pentru serviciul cash la livrare. Ecolet.ro efectueaza…
- iulie 31, 2023Restituire ramburs Rambursul este transferat dupa ce expedierea isi modifica statusul in “Livrat” iar plata ne-a fost transferata de firma…
- iulie 31, 2023Modificarea rambursului Anularea rambursului Atentie! Curierul nu garanteaza procesarea solicitarii de modificare/anulare ramburs. Expeditorul este direct responsabil de corectitudinea datelor…
- iulie 31, 2023Cum se modifica contul bancar (IBAN) Serviciul Ramburs este disponibil pentru toate expedierile nationale si implica costuri suplimentare. Modificarea contului…