Arhive: FAQ

  • iulie 31, 2023
    Solicitari dupa expediere Ecolet va percepe o taxa pentru fiecare interventie facuta la solicitarea clientului. Aceasta va aparea pe factura.…
  • iulie 31, 2023
    Status expedieri Inainte ca expedierea sa ajunga la destinatar, trece prin diferite centre de sortare. Este identificata si introdusa in…
  • iulie 31, 2023
    Pregatirea expedierii inainte de a plasa o comanda Firmele de curierat sunt foarte stricte in ceea ce priveste verificarea greutatii…
  • iulie 31, 2023
    Redirectionarea unei expedieri este un serviciu posibil: Nu toate companiile de curierat ofera serviciul de redirectionare. Redirectionare In cazul in…
  • iulie 31, 2023
    Asigurarea coletului Asigurarea coletului sau “Valoarea declarata” este un serviciu aditional care va permita sa va asigurati coletul. Serviciul este…
  • iulie 31, 2023
    Curierul nu a ridicat expedierea conform programarii Atunci cand curierul nu a ridicat comanda, puteti sa: Livrarea nu a fost…
  • iulie 31, 2023
    Restituire ramburs Serviciul Ramburs este cel mai uzual serviciu aditional. COD este prescurtarea pentru serviciul cash la livrare. Ecolet.ro efectueaza…
  • iulie 31, 2023
    Restituire ramburs Rambursul este transferat dupa ce expedierea isi modifica statusul in “Livrat” iar plata ne-a fost transferata de firma…
  • iulie 31, 2023
    Modificarea rambursului Anularea rambursului Atentie! Curierul nu garanteaza procesarea solicitarii de modificare/anulare ramburs. Expeditorul este direct responsabil de corectitudinea datelor…
  • iulie 31, 2023
    Cum se modifica contul bancar (IBAN) Serviciul Ramburs este disponibil pentru toate expedierile nationale si implica costuri suplimentare.  Modificarea contului…