Redirectionarea unei expedieri este un serviciu posibil:

  • atunci cand adresa de livrare este gresita
  • atunci cand este necesar ca livrarea sa fie realizata la alta adresa
  • atunci cand anumite informatii trebuie clarificate (de exemplu lipsesc blocul sau numarul strazii).

Nu toate companiile de curierat ofera serviciul de redirectionare.

Redirectionare

In cazul in care ati trecut o adresa gresita, aveti urmatoarele optiuni:

  • Curierul nu a ridicat inca expedierea dvs.: anulati comanda si creati o comanda noua cu datele de livrare corecte
  • Curierul a ridicat expedierea dvs.: solicitati redirectionarea folosind formularul de contact. Redirectionarea unei expedieri implica costuri suplimentare in functie de preturile fiecarei firme de curierat.

Important!

O solicitare pentru redirectionare poate fi trimisa dupa ce expedierea a ajuns in depozitul firmei de curierat. Va rugam sa tineti cont de faptul ca nu putem garanta redirectionarea. Firmele de curierat vor procesa solicitarea in masura in care acest lucru este posibil din punct de vedere operational.

Retur catre expeditor

Pentru a returna un colet expeditorului este necesar sa trimiteti solicitarea folosind formularul disponibil in sectiunea Contact. Va rugam sa tineti cont ca returul se efectueaza la aceeasi adresa de la care s-a facut ridicarea.