Restituire ramburs

Rambursul este transferat dupa ce expedierea isi modifica statusul in “Livrat” iar plata ne-a fost transferata de firma de curierat. Noi incasam rambursurile in termen de 3-5 zile lucratoare de la data livrarii. Exceptie face Nemo Express care vireaza rambursurile in termen de 7 zile lucratoare de la data livrarii. De indata ce incasam rambursurile de la firmele de curierat, vom efectua transferul catre dvs.

Cu toate acestea, daca nu ati primit rambursul, iar termenul limita a fost depasit, gasiti mai jos posibile motive:

  1. Data limita pentru plata rambursului nu a fost depasita.
    Verificati termenul limita: Cat timp dureaza restituirea rambursului?
  2. Statusul expedierii este incorect:

    • “Returnat” – Expedierea a fost returnata, rambursul nu a fost incasat.
    • “Exceptie” – Expedierea nu a fost livrata, rambursul nu a fost incasat.
    • “In livrare” – Expedierea este la curier pentru o noua incercare de livrare sau pentru ridicarea de la sediu.
  3. Este posibil sa fi fost facuta o solicitare pentru modificarea sau anularea rambursului.
  4. Nu am primit inca informatii despre restituirea rambursului din partea firmei de curierat.

Pentru orice situatie, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Vedeti si: Care este timpul de asteptare pentru restituirea rambursului?