Solicitari dupa expediere
Ecolet va percepe o taxa pentru fiecare interventie facuta la solicitarea clientului.
Aceasta va aparea pe factura. In plus, dupa ce va autentificati in contul dvs., veti gasi o lista cu toate costurile in sectiunea “Lista de preturi”.
Pentru urmatoarele interventii (facute la solicitarea clientului) vor fi aplicate costuri dupa cum urmeaza:
- Anularea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
- Modificarea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
- Adaugarea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
- A treia incercare de livrare (acolo unde este posibil. Nu toate firmele de curierat ofera aceasta optiune);
- Redirectionarea dupa ce expedierea a fost ridicata.
Va reamintim ca expeditorul este direct responsabil pentru masurarea, cantarirea, folosirea ambalajelor de buna calitate si etichetarea corespunzatoare.
In plus:
- Asigurati-va ca introduceti adresele corecte pentru expeditor si destinatar;
- Asigurati-va ca ati introdus suma ramburs corecta;
- Cititi Termeni si Conditii, verificati limitele si ce anume este exclus de la livrare.
Vedeti si: Cum ambalez corect un colet?