Solicitari dupa expediere

Ecolet va percepe o taxa pentru fiecare interventie facuta la solicitarea clientului.

Aceasta va aparea pe factura. In plus, dupa ce va autentificati in contul dvs., veti gasi o lista cu toate costurile in sectiunea “Lista de preturi”.

Pentru urmatoarele interventii (facute la solicitarea clientului) vor fi aplicate costuri dupa cum urmeaza:

  • Anularea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
  • Modificarea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
  • Adaugarea rambursului dupa ce expedierea a fost ridicata;
  • A treia incercare de livrare (acolo unde este posibil. Nu toate firmele de curierat ofera aceasta optiune);
  • Redirectionarea dupa ce expedierea a fost ridicata.

Va reamintim ca expeditorul este direct responsabil pentru masurarea, cantarirea, folosirea ambalajelor de buna calitate si etichetarea corespunzatoare.

In plus:

  • Asigurati-va ca introduceti adresele corecte pentru expeditor si destinatar;
  • Asigurati-va ca ati introdus suma ramburs corecta;
  • Cititi Termeni si Conditii, verificati limitele si ce anume este exclus de la livrare.

Vedeti si: Cum ambalez corect un colet?