fbpx

Ridicarea si livrarea unei expedieri

Curierul nu a ridicat expedierea conform programarii

Atunci cand curierul nu a ridicat comanda, puteti sa:

  • Ne contactati folosind formularul de contact, iar noi vom transmite firmei de curierat o solicitare pentru urgentarea ridicarii expedierii dvs;
  • Anulati comanda si plasati una noua, pastrand aceleasi date;
  • Anulati comanda si plasati una noua alegand optiunea “Genereaza un AWB fara a face comanda” si duceti personal expedierea la unul din punctele de colectare/ridicare.

Livrarea nu a fost inca efectuata

Livrarea poate fi intarziata din urmatoarele motive:

  • probleme de logistica din partea firmei de curierat;
  • curierul nu a scanat expedierea in depozit sau la ridicare;
  • Eticheta este deteriorata (expedierea nu se poate identifica).

In primul rand, verificati ce a cauzat intarzierea expedierii. Puteti verifica statusul apasand click “Istoric comenzi” din meniu, in panoul clientului. Vedeti mai jos cum:Autentificati-va si accesati sectiunea “Istoric comenzi”.Identificati comanda al carui status doriti sa il verificati. In dreptul comenzii gasiti butonul “Arata detalii”.Daca nu sunt informatii in istoric cu privire la: adresa de livrare gresita, refuz, destinatarul nu este prezent – verificati daca exista informatii cu data curenta. In acest caz:

  • Expedierea este scanata in depozit dar nu este scoasa in livrare – Cauza ar putea fi o problema logistica a firmei de curierat. In acest caz, va rugam sa ne contactati prin formularul de contact.
  • Expedierea nu are informatii atualizate (statusul din istoricul de urmarire nu este actualizat), ar putea insemna ca eticheta s-a desprins de pe colet sau ca acesta este deteriorat. In aceasta situatie, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact. In mesaj, oferiti o descriere a coletului, a continutului, a modului de ambalare, eventuale insemne sau caracteristici care pot usura identificarea acestuia.