Ce reprezinta statusurile?
iulie 31, 2023Status expedieri Inainte ca expedierea sa ajunga la destinatar, trece prin diferite centre de sortare. Este identificata si introdusa in…Reguli de baza de urmat inainte de expedierea unui colet
iulie 31, 2023Pregatirea expedierii inainte de a plasa o comanda Firmele de curierat sunt foarte stricte in ceea ce priveste verificarea greutatii…Redirectionare si retur catre expeditor
iulie 31, 2023Redirectionarea unei expedieri este un serviciu posibil: Nu toate companiile de curierat ofera serviciul de redirectionare. Redirectionare In cazul in…Valoare declarata
iulie 31, 2023Asigurarea coletului Asigurarea coletului sau “Valoarea declarata” este un serviciu aditional care va permita sa va asigurati coletul. Serviciul este…Ridicarea si livrarea unei expedieri
iulie 31, 2023Curierul nu a ridicat expedierea conform programarii Atunci cand curierul nu a ridicat comanda, puteti sa: Livrarea nu a fost…Care este timpul de asteptare pentru restituirea rambursului?
iulie 31, 2023Restituire ramburs Serviciul Ramburs este cel mai uzual serviciu aditional. COD este prescurtarea pentru serviciul cash la livrare. Ecolet.ro efectueaza…De ce nu am primit inca rambursul?
iulie 31, 2023Restituire ramburs Rambursul este transferat dupa ce expedierea isi modifica statusul in “Livrat” iar plata ne-a fost transferata de firma…Modificarea sau anularea rambursului
iulie 31, 2023Modificarea rambursului Anularea rambursului Atentie! Curierul nu garanteaza procesarea solicitarii de modificare/anulare ramburs. Expeditorul este direct responsabil de corectitudinea datelor…Modificarea contului bancar (IBAN) pentru restituirea rambursului
iulie 31, 2023Cum se modifica contul bancar (IBAN) Serviciul Ramburs este disponibil pentru toate expedierile nationale si implica costuri suplimentare. Modificarea contului…Cum modific datele de contact?
iulie 31, 2023Modificarea datelor de contact Autentificati-va si accesati sectiunea “Setari”. Aici puteti modifica numele companiei, adresa de e-mail, numarul de telefon…