fbpx

Aveți un magazin online? Nu faceți aceste 5 greșeli!

Astăzi, cel mai mic preț online nu garantează succesul. Clienții sunt atenți la toate elementele ofertei, cum ar fi condițiile de plată, politica de returnare și livrarea. La urma urmei, comanda este finalizată atunci când sunt livrate bunurile.

 

Acesta este motivul pentru care livrarea comenzilor este unul dintre cele mai importante elemente care determină satisfacția clienților. Vă specificăm în continuare ce greșeli să evitați și ce trebuie să faceți pentru a vă asigura satisfacția clienților dumneavoastră:

 

O singură opțiune de livrare

 Dacă începeți să vindeți online, doriți să reduceți la minimum costurile. Și acesta este un lucru corect de făcut.  Uneori, vânzătorii de comerț electronic semnează un contract cu o companie de curierat la alegere, tentați de oferta de prețuri bune și reduceri. La prima vedere, totul arată bine – dar ce se întâmplă dacă clientul a avut o experiență neplăcută cu acel curier? Astfel de probleme intervin chiar si la cele mai bune firme de curierat. Al doilea aspect al dependenței de un singur furnizor este reprezentat de potențialele probleme cu livrările în perioada de vârf a Crăciunului – ce faceți atunci?

 

Soluția: oferiți clienților cât mai multe opțiuni pentru a alege metoda de livrare a comenzii lor.

 Mulți curieri din ușă în ușă

  • Curier local rapid
  • Colectarea la un distribuitor de colete
  • Colectarea la un serviciu de curierat
  • Harta lokere-lor

 

Cel mai important, nu este nevoie să semnați mai multe contracte cu firmele de curierat! Aveți nevoie doar de unul singur, cu un operator logistic precum Ecolet. Este o platformă online modernă și ușor de utilizat pentru a comanda servicii de curierat.

 

Înscrieți-vă pentru un cont gratuit și vedeți cum funcționează fără riscuri.

Scurtă listă de servicii suplimentare

Limitarea la un singur curier are și alte dezavantaje. Acestea sunt servicii suplimentare de care clienții dumneavoastră ar putea avea nevoie.  Printre acestea se numără:

  • asigurare suplimentară
  • plata la livrare
  • deschiderea coletului împreună cu curierul
  • colet la schimb
  • retur documente

 

De obicei, cei mai ieftini transportatori nu oferă toate serviciile suplimentare care pot fi comandate împreună cu serviciul de curierat.

 

Soluție: Atunci când plasați o comandă prin Ecolet. Când plasați comanda, bifați pur și simplu opțiunile suplimentare de care aveți nevoie, iar sistemul va indica automat opțiunile disponibile. Tot ce trebuie să faceți este să o alegeți pe cea mai bună.

 

Fără posibilitate de urmărire colete

Puneți-vă în locul clientului unui magazin online – doriți să știți unde se află coletul dumneavoastră? Urmărirea coletelor este o opțiune indispensabilă pentru orice magazin online.

Nu vreți să fiți contactat de către clienții să vă întrebe când vor primi pachetul, nu-i așa?

Dacă trimiteți colete prin platforma Ecolet, tot ce trebuie să faceți este să furnizați clientului un link de urmărire și acesta poate verifica singur.

 

Lipsa analizei și a optimizării costurilor logistice

Controlul costurilor în comerțul electronic este esențial pentru succesul în această afacere. Dacă aveți mai multe contracte cu curierii, este dificil să analizați costurile de transport în mod fiabil și eficient.

În panoul de client Ecolet, puteți vizualiza rapid istoricul comenzilor și facturile. Este de mare ajutor dacă doriți să vă țineți cheltuielile sub control.

 

Eșecul de a optimiza procesul de expediere

 Dacă magazinul dvs. online este în creștere și numărul de expedieri este din ce în ce mai mare, comandarea unui curier de fiecare dată vă ocupă prea mult timp prețios. Integrarea cu platforma Ecolet rezolvă această problemă. Oferim gratuit un plug-in dedicat pentru WooCommerce, iar alte plug-in-uri sunt în curs de pregătire pentru alte platforme populare de comerț electronic.

Pentru utilizatorii altor sisteme, am dezvoltat un program special API pentru schimbul eficient de informații cu platforma logistică Ecolet.

 

Dacă organizați trimiteri omogene către o listă de destinatari, avem vești bune – puteți importa cu ușurință o listă de corespondență în Ecolet. Acest lucru facilitează foarte mult generarea de liste de expediere.

Rezumat

O bună logistică determină adesea succesul în comerțul electronic. Prin urmare, nu neglijați această zonă și nu o lăsați la voia întâmplării. Apelați la un partener dovedit și de încredere care vă va scuti de griji și vă va ajuta să economisiți timp și bani.

Creați un cont de client 

Dacă aveți nevoie de mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul clienți Ecolet.

Conținut conex: