fbpx

Este magazinul tău online pregătit pentru Black Friday?

black friday

Chiar dacă Black Friday a devenit un pic mai veche, este încă o perioadă pe care mulți clienți o așteaptă cu nerăbdare. Este o perioadă în care magazinele oferă promoții și reduceri atractive, ceea ce atrage clienții atât în magazinele de papetărie, cât și în cele online. Pentru proprietarii de site-uri web, Black Friday este, de asemenea, o ocazie excelentă de a crește vânzările. Este site-ul dvs. pregătit pentru acest eveniment? Este optimizat pentru a face față creșterii numărului de vizitatori? Discutăm cele mai importante aspecte la care trebuie să fiți atenți.

Verificați timpii de încărcare a paginilor

Cele mai recente actualizări ale Google acordă atenție calității experienței utilizatorului. Unul dintre cei mai importanți factori pentru succesul site-ului dvs. în timpul Black Friday este timpul de încărcare a paginii. Cercetările arată că viteza de încărcare a unui site web face o diferență uriașă pentru utilizatori. Cu cât o pagină durează mai mult să se încarce, cu atât este mai probabil ca utilizatorii să o abandoneze, căutând o alternativă mai rapidă. Prin urmare, testați-vă site-ul și acordați atenție timpilor de încărcare. Puteți utiliza instrumente gratuite, cum ar fi PageSpeed Insights de la Google, care vă va arăta ce elemente ale site-ului dvs. pot fi optimizate pentru a reduce timpii de încărcare. De obicei, cea mai mare problemă o reprezintă imaginile produselor care sunt prea grele. Folosiți formate de fișiere moderne, de exemplu, conversia .webp fără pierderi

Adaptarea la dispozitivele mobile

Un alt aspect important este adaptarea site-ului dvs. la dispozitivele mobile. Din ce în ce mai mulți oameni fac achiziții folosind smartphone-uri, așa că asigurați-vă că folosiți un design de site web responsiv. Dacă site-ul dvs. web nu este optimizat pentru dispozitivele mobile, nu aveți prea multe șanse să vă poziționați bine în căutări. În plus, poate afecta negativ experiența utilizatorului și vă poate face să pierdeți potențiali clienți. Statisticile arată că numărul de comenzi provenite din vânzările de pe mobil este în continuă creștere, așa că acesta este un domeniu căruia trebuie să îi acordați atenție.

Optimizarea SEO

În timpul Black Friday, concurența este acerbă, așa că este important ca listarea dvs. să fie vizibilă în rezultatele căutărilor. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) vă poate ajuta să vă poziționați mai bine în rezultatele căutărilor și să atrageți mai mulți clienți. Concentrează-te pe cele mai importante cuvinte-cheie legate de Black Friday și de industria ta. Folosiți plugin-uri SEO, optimizați conținutul on-page și asigurați-vă calitatea, evitând să copiați descrierile de produse de la concurenți.

Găzduire și securitate

Întreruperile și timpii morți în timpul Black Friday pot afecta chiar și cele mai mari platforme. Prin urmare, este important să vă protejați site-ul de supraîncărcarea serverului și de atacurile hackerilor. Contactați furnizorul de găzduire și întrebați despre posibilitatea de a crește capacitatea site-ului dvs. în timpul perioadei aglomerate. De asemenea, luați în considerare utilizarea unei rețele de livrare de conținut (CDN) și a altor caracteristici de securitate. Nu uitați să arhivați frecvent în timpul perioadelor fierbinți de vânzări. Defecțiunile se pot întâmpla oricui, iar hackerii sunt, de asemenea, la lucru înainte de Black Friday. 

Un bun partener logistic

Black Friday este o oportunitate pentru mai multe comenzi. Mai multe comenzi, înseamnă mai multe costuri – puteți preveni acest lucru! Înregistrează-te pe platforma Ecolet.ro și beneficiază de o rețea cu cei mai buni curieri la cele mai bune prețuri. 

Și clienții dvs. beneficiază.Consultați lista de servicii pe care le oferim. 

Black Friday marchează începutul celui mai fierbinte sezon, atât în comerțul electronic, cât și în industria de curierat. Cu o pregătire adecvată, puteți maximiza potențialul comerțului electronic și vă puteți crește profiturile.