Depuneti o sesizare

Sesizarile sunt impartite in:

  • Avarie sau distrugere;
  • Facturare;
  • Pierdere;
  • Expediere neridicata sau livrare intarziata.

Daca ati depus deja o sesizare, selectati rubrica corespunzatoare din lista de sesizari depuse sau folositi filtrul pentru a cauta dupa numarul AWB apoi apasati butonul “Cautare”.

Puteti depune o sesizare pentru avarie sau distrugere

Sesizarile referitoare la factura se pot face face online, pe platforma noastra, sectiunea “Contact” din Panoul clientului.

Pentru aceasta este necesar sa va autentificati in contul dvs. Ecolet si sa selectati sectiunea “Contact”.

Vedeti mai jos cum se depune o sesizare:

  • Autentificati-va in contul ecolet si click pe sectiunea “Contact”;
  • Apasati butonul “Adaugati un tichet nou”;
  • In pasul urmator, completati toate campurile;
  • La sectiunea “Motiv” selectati motivul, apoi selectati numarul AWB. Pentru expedieri multiple introduceti numarul AWB principal. Sesizarile se pot depune doar pentru coletele livrate, cu exceptia celor pierdute;
  • Atasati documentele relevante;
  • Odata depusa, mesajul de mai jos va fi afisat, iar sesizarea va fi vizibila in lista.