Pentru a evita eventuale neplaceri cat timp este deschisa o sesizare, am adunat cele mai importante informatii legat de acest subiect.
Folosind urmatoarele sfaturi, se va grabi procesul de solutionare si vor creste sansele pentru o rezolvare favorabila.
Sesizarile sunt impartite in:
- Cereri de despagubire pentru daune;
- Sesizari referitoare la factura.
Sesizarile referitoare la factura se pot face face online, pe platforma noastra, sectiunea “Contact” din Panoul clientului.
Vedeti mai jos cum:
- Autentificati-va in contul ecolet si click pe sectiunea “Contact”;
- Apasati butonul “Deschideti un tichet nou”;
- In pasul urmator, completati toate campurile;
- La sectiunea “Motiv” selectati “Eroare factura”, apoi selectati numarul facturii.
Expediere anulata
Daca expedierea dvs. a fost anulata si inclusa in factura, depuneti o sesizare urmand pasii mentionati anterior.
Optional, puteti adauga atasamente.
De indata ce sesizarea a fost trimisa, se va afisa un mesaj, iar aceasta va fi vizibila in lista de sesizari.
Termenul de solutionare este de 90 de zile de la depunere.