Pentru a evita eventuale neplaceri cat timp este deschisa o sesizare, am adunat cele mai importante informatii legat de acest subiect.

Folosind urmatoarele sfaturi, se va grabi procesul de solutionare si vor creste sansele pentru o rezolvare favorabila.

Sesizarile sunt impartite in:

  • Cereri de despagubire pentru daune;
  • Sesizari referitoare la factura.

Sesizarile referitoare la factura se pot face face online, pe platforma noastra, sectiunea “Contact” din Panoul clientului.

Vedeti mai jos cum:

  • Autentificati-va in contul ecolet si click pe sectiunea “Contact”;
  • Apasati butonul “Deschideti un tichet nou”;
  • In pasul urmator, completati toate campurile;
  • La sectiunea “Motiv” selectati “Eroare factura”, apoi selectati numarul facturii.

Expediere anulata

Daca expedierea dvs. a fost anulata si inclusa in factura, depuneti o sesizare urmand pasii mentionati anterior.

Optional, puteti adauga atasamente.

De indata ce sesizarea a fost trimisa, se va afisa un mesaj, iar aceasta va fi vizibila in lista de sesizari.

Termenul de solutionare este de 90 de zile de la depunere.